NAV Nyt

Neden for kan du se vores seneste nyhedsbrev med fokus på Dynamics NAV.

Du tilmelder dig nyhedsbrev her

 

Oktober 2017

Vi har netop været på Directions EMEA i Madrid, hvor vi er blevet opdateret på næste generation af Dynamics NAV. Vi glæder os til at dele den nyeste viden med jer på vores seminarer primo 2018 – glæd jer!
 
Efter sommerferien har vi budt velkommen til nye kolleger i både Ballerup og Aarhus. Se vores NAV team og kompetencer her

Vi ønsker jer alle et dejligt efterår. 
 
Mød en af vores kunder...

Tidssvarende ERP-system hos Weco

I forbindelse med implementering af en ny shippingløsning ønskede Weco koncernen at opgradere til et tidssvarende ERP-system, og valget faldt på Microsoft Dynamics NAV - med et kort implementeringsforløb.

Læs om Weco's Dynamics NAV projekt her
 

NAV 2018 frigives 1. december

Frigivelsen af Dynamics NAV 2018 er udskudt fra oktober til december.

Med NAV 2018 fortsætter Microsoft udviklingen af produktet og tilbyder ny fleksibilitet i måden at arbejde med NAV på. Brugerne kan selv redigere i skærmbillederne i langt større udstrækning end tidligere, og det vil fremover være muligt at oprette og vedligeholde kassekladder og andre kladder i Excel.

Bag scenen er NAV gjort klar til at kunne afvikles som en ren Cloud-løsning i en dyb integration med Office 365. Det vil vi kommunikere mere på til foråret, når løsningen er helt færdig.
Vi planlægger at holde lanceringsseminarer om NAV 2018, hvor du bliver præsenteret for alle de nye funktioner.

Seminarerne afholdes i Kolding, Aarhus og Ballerup i starten af det nye år. Modtagere af vores nyhedsbrev vil automatisk modtage en invitation. 
 

To nye NAV-moduler til produktion

Vi har taget to nye NAV moduler til produktion ind i porteføljen:

NAVEKSA ItemPlanning
Med ItemPLanning kan I give jeres kunder præcise svar vedr. leveringstidspunkt og leveringsmængde. Samtidig får I et overblik over evt. ændringers konsekvens for relevante styklister og salgsordrer.

NAVEKSA CadConnect
CadConnect giver mulighed for automatisk oprettelse af styklister, varer, ruter og processer til produktion med MS Dynamics NAV baseret på jeres tekniske konstruktioner i et CAD system – på kun få minutter.
Se modulerne i funktion på webinar:
  • Tirsdag den 31. oktober kl. 10-11
  • Tirsdag den 7. november kl. 10-11
  • Torsdag den 9. november kl. 10-11
TILMELD dig webinar her
 

Værktøj til konvertering af rapporter


Har du kastet et blik på værktøjet Reports ForNAV Converter?
Værktøjet gør det nemt at gå fra "classic" til nyt rapportformat på få sekunder!

Reports ForNAV Converter gør det utrolig nemt at afvikle rapporter, der er udviklet til Microsoft Dynamics NAV i C/SIDE (også kendt som “classic” rapporter) på de nyere MS Dynamics NAV versioner, som kræver RDLC formatet. Konverteringen foregår i tre enkle trin, som blot tager få sekunder.

Så nemt er det! - Læs mere om Reports ForNAV Converter og de tre trin her
 

Microsoft Dynamics NAV - Produktlivscyklus

Få en status på din Dynamics NAV version, opdateringer, servicepacks, support og udløb af support.

Se Microsoft Produktlivscyklus her
 

NAV Support lige ved hånden

Vi får gode tilbagemeldinger på vores NAV support, så hvis du ikke allerede har noteret dig vores support, så vil vi opfordre dig til at gøre det:
Mail: bssupport@c2it.dk
Telefon: 72 16 17 11


Vi overtager din skærm og hjælper dig via TeamViewer.
Læs om vores NAV Support her
 
 
 

Kontakt dit NAV salgsteam

VEST
 
Lars Christiansen
lch@c2it.dk
2555 5940
Johannes Tange Jørgensen
jtj@c2it.dk
2555 5925
ØST
 
Michael Toft
mt@c2it.dk
2555 5960
 
 

Du er naturligvis også altid velkommen til at kontakte din daglige konsulent.

 
Persondataforordningen

Dataudveksling til tredjelande


Tilmeld dig vores webinar og hør mere: 
  • Onsdag den 15. november 
    kl. 09:00-09:30
     
  • Onsdag den 22. november 
    kl. 14:30-15:00
Alle ved det kommer... GDPR/Persondataforordningen træder i kraft til maj næste år.

Din virksomhed er måske allerede i gang med at planlægge, undersøge, dokumentere og
implementere systemer og processer til understøttelse at denne.

C2IT afholder en række webinarer frem mod maj næste år, der hjælper dig med at forstå og sætte fokus på specifikke problemstillinger ift. GDPR.

Det første webinar stiller skarpt på
overførsel af persondata til tredjelande: 
  • Opererer din virksomhed internationalt?
     
  • Har din virksomhed leverandører, kunder og/eller samarbejdspartnere udenfor EU? 
     
  • Ved din virksomhed hvordan om med hvilket hjemmel, I kan/må overføre persondata udenfor EU?
     
  • Har din virksomhed medarbejdere, der tilgår virksomhedens systemer, imens de er udenfor EU? 
     
Alle disse og mange flere problematikker vil vi belyse og behandle i vores webinar. 
TILMELD dig webinar om Persondataforordningen her
Hvis du har spørgsmål til Persondataforordningen er du meget velkommen til at kontakte:

Jan Bo Lilliendal på jbl@c2it.dk eller 25 55 59 26.
 

Du kan følge os på:

LinkedIn side
Facebookside
Instagram
 

 

Tilmeld dig C2IT nyhedsbrev her

 Vælg efter dine interesseområder.

 

Det er ikke sikkert du kender os, men du kender helt sikkert vores kunder...

;