Ny C2IT Infrastruktur supportfunktion

16. september 2014

For bedre og hurtigere at kunne hjælpe vores kunder med forespørgsler har vi oprettet C2IT Servicedesk, som bl.a. kan hjælpe med:

  • Support / afhjælpning af problemer med IT Infrastrukturen
  • Booking af konsulenter til projekter og ad hoc opgaver
  • Estimering af tidsforbrug på opgaver
  • Prisforespørgsler på produkter og software/licenser.

Du kan kontakte C2IT Servicedesk på telefon 7216 1999 eller via mail service@c2it.dk.

Vores Servicedesk er bemandet i følgende tidsrum:

Man-tors kl. 08:30-16:00
Fredag kl. 08:30-15:00.

Vi håber, du bliver glad for den nye mulighed, og vores infrastruktur-team ser frem til at hjælpe dig endnu bedre igennem din hverdag!

 

Hvis du har problemer med Microsoft Dynamics NAV, henviser vi til vores Dynamics NAV Support

 

 

Del artiklen på
Det er ikke sikkert du kender os, men du kender helt sikkert vores kunder...

;